sobota, 26 stycznia 2013

Dlaczego tak ?

guess what! zmobilizowałam sie i przerobilam swojego biurko na toaletke! nice! a zbieralam sily od około miesiaca, mam teraz mnuuustwo nowych pomyslów jak jeszcze '' umilić'' moj pokoj. Bo wydaje mi sie taki strasznie szary i smutny.. przygnebiajacy wręcz. Ale nie bede wiecej o ty mowiła bo zanudzę! :D(zdjecia dodam innym razem jak naładuje aparat! :) )

Wiec tak, dalej co mam do napisania to to, że jakie dziwne jest to jak ludzie sie strasznie zmieniają, tak teeraz naprawde uważam , że nie mialam nigdy prawdziwych przyjaciól, chociaz tak mi sie wydawało. Ale prawdziwy przyjaciel chyba powinien akceptowac prawda?
Ale jak sie zmienialam, to juz im nie pasuję wiec widocznie bylam tak zaślepiona jakich mialam wspaniałych przyjacól i robilam i bylam taka jaką oni mnie chcieli. NEVER AGAIN ! nigdy juz nie będę taka głupia. :-) 
i nie życze tego nikomu. !!!!!! Tylko czasami jest to smutne, gdy chce sie komuś wypłakać, wygadać albo pośmiac czy coś a uswiadamiasz sobie ze tak naprawde nie masz do kogo.. Całe szczęście, że mam swojego ukochanego mężczyznę, ktorego nie oddałabym za nic! I on mnie często podnosi na duchu, choć kazdy wie, że to też nie zatapi prawdziwej przyjaciólki. Ale nie marudze! :-)  Jeszcze duzo zycia przedemna i wiele może sie zdarzyc :)

Jeszcze 3 ciezkie miesiace do matury! przygotowana? - 0% wiedzy haha :D dam rade! 
5 luty, praktyczny na prawo jazdy, będę driverem ! haha (trzymać kciuki ) 
Zawszę wiem co pisać w notkach i wgl zawsze mam duzo do napisania a tak naprawde jak juz usiade do tego to nie wiem co pisac, znaczy wiem co pisać ale tak duuuzoo tego, że nie wiem od czego zaczynac, huuh.
Kolejne zadanie przedemna wykapać mojego lovely pieska. (szykuj się!) :-) 
i chwilowo tyle, pytania i takie tam w komentarzach. 

A i mam nowy madry cytat ktory gdzies dzis wyczytalam i chce sie nim z wami podzielic : 

Prawda jest jak tlen, otrzymasz zbyt wiele i się rozchorujesz.




LOOOOOvE. xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz