piątek, 25 stycznia 2013

Początek.

 25.01.13.  23:05

Dziwne i nie wiem co mnie podkusiło aby pisać tego bloga, może zwykła nuda- nie wiem.
Może chęć wygadania się a raczej "wypisania" tego co mnie boli, denerwuje- inaczej co mi chodzi po głowie.
 Pewnie wypadało by abym się teraz mniej więcej przedstawiła, ale poznacie mnie z czasem. Wiec będę zaczynać swoje wypociny, ostatnio zauważyłam, że w moim niewielkim miasteczku na wschodzie zaczyna panować wielka moda na tatuaże i to nie w grupie osób +18 tylko zaczęły się dziarać dziewczynki w wieku 13 lat!! porażka. Ciekawa jestem co te dziewczyny maja w głowach haha, a raczej co beda sądziły o tym jak minie ta moda, jak każda. :D Ostatnio przestałam lubić noce, za duzo myśle zaaaa duuuzo! (help) i wkrecam se jakies schizy  A najgorsze jest to, że chodze spac mniej wiecej o godzinie 4-5 nad ranem a wstaje o 13-14 i juz praktycznie pół dnia idze sie jee*** :D od 2 dni planuje przerobić biurko na toaletke ale jak widze te wszystkie ksiazki to moje plany trafia szlak ;d jak przerobie napewno dodam zdjecie. ;D lubie czasem sie pochwalić moja ciezka praca :D  

i dobra jak na mnie to tyle wystraczy. ale pewnie jeszce tu napisze po 24. 




Looove, Vailet


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz