niedziela, 27 stycznia 2013

cały dzien

Boże co ja robie ze swoim zyciem... haha. spałam do ponad 13  i do tej pory obijam sie w łozku, damnn.
Jestem jakos dziwnie poirytowana, wszystko mnie denerwuje. -_- 
mam zaraz zamiar wstac ubrac sie i ogarnac hah, cięzko bedzie :-D
strasznie szybko robi sie ciemno, porażka, nie wiem jak u was ale u mnie juz słonce zaszlo, zal.. lubie zime ale za szybko robi sie ciemno, ale lubie dlatego, że mozna nosic cieple włocate skarpetki, rozciagniety sweter, zapalac miliony świeczek w pokoju i nie bedzie za goraco, i ten biły puszczek za oknem. NICE!
musze odnaleść swoją ksiazke, mam jakos ochote poczytac tylko za cholere nie wiem gdzie ja ją wsadziłam..

Okey, idę sie ogarnać, wyprowadzic psiaka, i zapalić.




+obserwujcie mnie na polyvore! :)


LoooooVe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz